miercuri, 12 noiembrie 2014

Cum ne păstrăm sănătatea sistemului digestiv. Câteva sfaturi utile.


1. Mănâncă suficiente fibre
Din cauza consumului ridicat de alimente intens procesate, aportul de fibre din dieta noastră a scăzut mai mult ca niciodată. Fibrele sunt importante pentru sistemul digestiv şi încetinesc trecerea alimentelor prin tractul intestinal, asigurând astfel o absorbţie maximă a nutrienţilor. Fibrele ajută, de asemenea, la menţinerea pentru mai mult timp a senzaţiei de saţietate, precum şi la prevenirea constipaţiei. 

2. Bea mai multă apă
Apa ajută la „legarea” fibrelor şi facilitează tranzitul acestora prin tractul digestiv. Un aport insuficient de apă poate încetini semnificativ digestia şi riscă să producă balonare, disconfort şi constipaţie.

3. Fii activ 
Practicarea cu regularitate a exerciţiilor fizice contribuie la trecerea mai uşoară a alimentelor prin intestine.Orice formă de mişcare te ajută să ai mai multă energie şi previne agravarea problemelor digestive cauzate de stres.

4. Detoxifică-ţi corpul
Un astfel de demers, făcut corect şi pe principii sănătoase, ajută la eliminarea toxinelor din sistemul digestiv, facilitează digestia şi îmbunătăţeşte absorbţia nutrienţilor din hrană. Alege cu grijă şi atenţie programul de detoxifiere care să-ţi asigure substanţele nutritive esenţiale şi să nu-ţi priveze corpul de vitamine şi minerale.


Recomandarea Forever Living Products pentru suplimente alimentare cu conţinut ridicat de fibre este Forever Fiber, iar pentru detoxifierea organismului Clean 9, Aloe Vera Gel, Vital 5 şi Forever Active Probiotic. Pentru mai multe informaţii despre aceste produse intraţi pe Produse Aloe Vera, pe Articole de prezentare produse Forever Living Products sau pe Canalul youtube de prezentare video a produselor.